kantory internetowe forum

Witaj Gościu! Aby odblokować wszystkie funkcje proszę Zaloguj się. Rejestracja jest zablokowana.
Opcje
Idź do ostatniego postu Idź do pierwszego nieprzeczytanego
Umbreon  
#1 Wysłane : 7 września 2016 08:20:54(UTC)
Umbreon

Ranga: Newbie

Grupy: Registered
Przyłączony: 2016-09-07(UTC)
Posty: 7
Lokalizacja: Kędzierzyn- Koźle

Jak załatwić tak by nie mieć już karty do konta?
Naliczają mi opłatę za nią.
I jak inaczej płacić i wypłacać pieniądze?

Chesz się włączyć do dyskusji?! Zaloguj się na swoje konto. Rejestracja jest zablokowana.

ela677  
#2 Wysłane : 11 września 2016 21:48:55(UTC)
ela677

Ranga: Advanced Member

Grupy: Registered
Przyłączony: 2016-04-01(UTC)
Posty: 83
Polska
Lokalizacja: Toruń

Zazwyczaj musisz iść do oddziału i zamknąć kartę. Niechętnie banki załatwiają to przez internet czy telefonicznie. Zastrzeżenie jej niewiele daje. Ona nadal widnieje u Ciebie. A jak masz inaczej wypłacać pieniądze i płacić? Płacić możesz oczywiście przelewem internetowym, ale bez karty nie wypłacisz pieniędzy. Znajdź sobie bank gdzie nie ma opłat za kartę i tam przenieś główne konto. Albo rób na nie przelew i dopiero korzystaj z karty wydanej do niego.
dominika  
#3 Wysłane : 12 września 2016 12:51:23(UTC)
dominika

Ranga: Newbie

Grupy: Registered
Przyłączony: 2016-09-12(UTC)
Posty: 5
Lokalizacja: Ciechowice

to zależy od banku ale można to załatwić najczęściej przez internet. jeśli o wypłacanie pieniędzy to chyba jedynym sposobem jest założenie sobie konta gdzie nie ma opłaty za kartę lub płacisz tylko wtedy gdy nie wykonasz określonej liczby transakcji
małgosia  
#4 Wysłane : 13 września 2016 16:37:11(UTC)
małgosia

Ranga: Member

Grupy: Registered
Przyłączony: 2016-05-24(UTC)
Posty: 19
Lokalizacja: białystok

w moim banku niestety trzeba iść do oddziału...
Szymon  
#5 Wysłane : 13 września 2016 22:24:13(UTC)
Szymon

Ranga: Advanced Member

Grupy: Registered
Przyłączony: 2016-04-23(UTC)
Posty: 74
Polska
Lokalizacja: Poznań

Konto zakładałem przez internet, wszystkie kontakty z bankiem też drogą elektroniczną a jak chciałem zlikwidować kartę kredytową, to niestety musiałem jechać do oddziału. Wcześniej zastrzegłem kartę i z niej nie korzystałem. ALe gdy chciałem wziąć kredyt w innym banku, to dowiedziałem się, że kwota limitu karty kredytowej widnieje jako zadłużenie. NIe pozostało nic innego jak jej zamknięcie w oddziale.
Marysia  
#6 Wysłane : 14 września 2016 12:14:07(UTC)
Marysia

Ranga: Member

Grupy: Registered
Przyłączony: 2016-06-10(UTC)
Posty: 12
Lokalizacja: Łódz

ja miałam podobną sytuacje do Szymona... musiałam niestety pofatygować się do oddziału banku
first  
#7 Wysłane : 14 września 2016 13:30:00(UTC)
first

Ranga: Member

Grupy: Registered
Przyłączony: 2016-08-10(UTC)
Posty: 15

Trochę dziwna sytuacja. Ja do tej pory 2 razy likwidowałem z tymże raz konto i kartę to w oddziale. Alr to jeszcze w czasach gdzie bankowość internetowa dopiero raczkowała, wiec ciezko mieć pretensje.

A w poprzednim roku bez problemu zastrzeżona i tyle internetowa. Jak jest zastrzeżona to finito nie istnieje i nie działa. W papierach może być bo czasami można ją wznowić.

Teraz masz tyle opcji płacenia, że głowa mała czy przelewania pieniędzy
Antonina  
#8 Wysłane : 15 września 2016 11:53:18(UTC)
Antonina

Ranga: Newbie

Grupy: Registered
Przyłączony: 2016-09-15(UTC)
Posty: 7
Lokalizacja: Wrocław Brochów

dwa razy mi sie zdarzyło likwidować kartę i w obu przypadkach robiłam to przez internet trwało to jakies pieć minut
ela677  
#9 Wysłane : 7 października 2016 18:50:44(UTC)
ela677

Ranga: Advanced Member

Grupy: Registered
Przyłączony: 2016-04-01(UTC)
Posty: 83
Polska
Lokalizacja: Toruń

Tak zawiesić przez internet można ale zamknąć całkowicie to już odsyłają do oddziału. Antonina napisz proszę w jakich bankach udało Ci się to załatwić przez internet?
franciszek  
#10 Wysłane : 8 października 2016 20:37:05(UTC)
franciszek

Ranga: Newbie

Grupy: Registered
Przyłączony: 2016-10-08(UTC)
Posty: 8
Lokalizacja: markowice

zamknąć można przez internet np w t- mobile
Zibi  
#11 Wysłane : 10 października 2016 19:24:13(UTC)
Zibi

Ranga: Advanced Member

Grupy: Registered
Przyłączony: 2016-08-18(UTC)
Posty: 51

Właśnie dostałem email, że zalegam w banku za opłaty za kartę i konto. No i najlepsze jest to, że kompletnie zapomniałem, że mam tam konto. Nie korzystałem od roku albo dłużej, było darmowe a tu bach, jest opłata od razu za kilka miesięcy. Dzwonię od razu do banku żeby zlikwidować kartę i zamknąć konto i okazuje się, że muszę pojechać do oddziału. Mówię o t-mobile. Może Franciszek miał więcej szczęścia ode mnie. Karty też mi nie chcieli zlikwidować przez internet.
smerfetka  
#12 Wysłane : 16 października 2016 10:01:32(UTC)
smerfetka

Ranga: Newbie

Grupy: Registered
Przyłączony: 2016-10-16(UTC)
Posty: 8
Lokalizacja: opole

Podziękował: 1 razy w 1 postach
Zibi to bardzo dziwne bo ja również przez internet mogłam bez problemu zlikwidować karte ale może się cos w miedzy czasie zmieniło
Agata  
#13 Wysłane : 19 października 2016 20:06:35(UTC)
Agata

Ranga: Advanced Member

Grupy: Registered
Przyłączony: 2016-05-05(UTC)
Posty: 81
Polska
Lokalizacja: Iława

Podziękował: 2 razy w 2 postach
Likwidowałam niedawno konto w Alior Banku. Zrobiłam to przez telefon. Nie było problemu poza tym, że chyba przez godz pani mnie namawiała na to, żeby nie likwidować. Proponowała brak opłat za konto, za kartę, darmowe bankomaty i nawet inną kartę, żeby można płacić nią przez internet. Wcześniej jakoś nie mieli dla mnie takich propozycji. I to był jedyny problem z zamknięciem i karty i konta.
Kowal  
#14 Wysłane : 19 października 2016 20:35:31(UTC)
Kowal

Ranga: Advanced Member

Grupy: Registered
Przyłączony: 2016-09-24(UTC)
Posty: 33

Też likwidowałem w Alior Banku. 2 tygodnie temu. Załatwiłem wszystko przez telefon. Ale nawet mnie nie usiłowali namawiać na pozostanie bo nie byłem miły po tym jak chciałem u nich zamienić konto na inne a oni zaśpiewali mi za to opłatę. Ale problemu nie było z zamknięciem.
roman  
#15 Wysłane : 20 października 2016 18:31:07(UTC)
roman

Ranga: Newbie

Grupy: Registered
Przyłączony: 2016-10-20(UTC)
Posty: 2
Lokalizacja: Warszawa

wydaje mi się ze to zależy od banku w niektórych bez problemu zamknie się bez internet w niektórych trzeba iść do oddziału.
Zibi  
#16 Wysłane : 21 października 2016 21:17:16(UTC)
Zibi

Ranga: Advanced Member

Grupy: Registered
Przyłączony: 2016-08-18(UTC)
Posty: 51

A możliwe, że odsyłają czasami do oddziału w nadziei, że z lenistwa nic nie zlikwidujemy. Albo, że skoro im się nie udało to w oddziale nas przekonają żeby zachować konto czy kartę.
Kowal  
#17 Wysłane : 11 listopada 2016 22:48:23(UTC)
Kowal

Ranga: Advanced Member

Grupy: Registered
Przyłączony: 2016-09-24(UTC)
Posty: 33

To bardzo możliwe co piszesz Zibi bo to by tłumaczyło dlaczego jedni w tym samym banku mogą załatwić wszystko przez telefon a inni nie.
marcins  
#18 Wysłane : 12 listopada 2016 18:35:12(UTC)
marcins

Ranga: Newbie

Grupy: Registered
Przyłączony: 2016-11-12(UTC)
Posty: 7
Lokalizacja: Warszawa

jeśli wprowadzają oplate a karte a komus zależy na tym by nie okradali go z pieniędzy to pojdzie do odzialu i zlikwiduje nawet jeśli przemiła pani będzie próbowała wmówić ze mimo opłaty mamy najlepsza oferte na rynku
Użytkownicy przeglądający ten temat
Guest
Skok do forum  
Nie możesz tworzyć nowych tematów w tym forum.
Nie możesz odpowiadać na tematy w tym forum.
Nie możesz usuwać swoich postów w tym forum.
Nie możesz edytować swoich postów w tym forum.
Nie możesz tworzyć ankiet w tym forum.
Nie możesz głosować w ankietach w tym forum.

Zasilane przez YAF.NET 2.2.0 | YAF.NET © 2003-2024, Yet Another Forum.NET
Ta strona została wygenerowana w 0.286 sekund.

Powiadomienie

Icon
Error